Påsk med familjen Ingrao

I söndags var det riktigt påskfirande a la Italia! Vi var hemma hos Antonellas föräldrar som bor uppe i bergen på en liten gård med fantastisk utsikt! Vi åt verkligen HELA dagen. Konstant! Riktigt italienskt och alla bjöd mig på allt så jag är mätt i ett år framöver.

VARNING för känsliga tittare! Nedan kommer en närbild på grisen som vi grillade!

Glada barn som fått sjukt stort påskägg!

Utsikt från Antonellas lägenhet. Hon har även havsutsikt men det syns inte på denna bild 🙂

”Rysk sallad”.

Morgan blev superglad när han fick tungan!

Hela familjen!

Överlyckliga barn när ”påskharen” kom!

Lite Sverige på bordet! Jag sjöng en sång, som nog lät sådär, och alla älskade spriten 🙂

Här spelar jag ut männen i Texas Holdem! Nästan iaf, jag kom tvåa och de blev väldigt imponerade!

Kommentera

