Armani Privé

I onsdags var jag, Sophie, David samt Daniel och hans kompisar på Armani Privé. Vi hade hört att det är väldigt svårt att komma in om man inte har bord så Daniel och hans vänner köpte ett bord, det kostar €300 och för det får man en flaska vodka med tillbehör. Dock får det endast vara sex personer vid ett bord men man slipper stå i kö. Jag, Sophie och David tog en taxi till stället strax innan tolv och jag gick fram och sa att jag ska stå på listan och vi kom in direkt och behövde inte betala något. Men alla drinkar/shotar kostar €20 styck så ett tips är att dricka innan.

Det bästa tipset är dock att inte gå dit alls. Det finns så många andra ställen som är mycket bättre än detta! Jag förstår inte varför Armani Privé är så känt ärligt talat. Måste vara namnet….

Kommentera

