il Sole

I fredags var det över 25 grader och sol. Hela dagen satt jag inomhus och höll koll på rörmokarna som var här…. Läxa ett i Italien: ALLTING tar mycket längre tid än planerat/väntat. Men i lördags fick jag min revansch och satt på en filt i parken hela eftermiddagen! Dock borde jag haft sollotion…

På kvällen var jag med tre vänner på ett apertivo-ställe som enligt rykten skulle vara det bästa i stan. Min drink var väldigt god, dock inte de andras, och nästan all mat var slut när vi kom. Ingen hitt med andra ord.

Ikväll har Game of Thrones säsongspremiär i USA. Jag längtar till imorgon då jag kan se första avsnittet!

Kommentera

