Da Mercoledí a Domenica

De senaste dagarna har jag haft besök av underbara vänner! Här kommer en kavalkad av bilder!

Bästa glasstället i Milano! En medium glass kostar €3 (3 kulor), en small €2.50 (2 kulor). Väldigt god italiensk hemmagjord glass och i botten av våfflan får man smält choklad! Mums!

Rebecka och Sanna.

Jag lyckades ta en bild samtidigt som han skrek att jag inte fick ta några bilder 🙂

En nöjd Rebecka med nutella ringlat runt glassen.

Rebecka och Sanna är döda i fötterna efter shopping.

Sanna.

Obligatorisk bild framför Duomo.

Fantastisk blomsterbutik.

Försöker få lite solbränna!

Hammarby.

Daniel hittade ett svenskt kafé i närheten av Bocconi. Kladdkakan var okej, jag kan faktiskt göra bättre själv 😉

Grymt god morotskaka!

Perfekt parkering!

Hanna!

Fotosession i parken.

Jag och Hanna var kulturella och gick på museum. Vi började med att äta lunch och den var hur god som helst!

Kommentera

