Syprov och IKEA

Igår var jag med några vänner på ett ställe som heter Maya och tog en apertivo. Sjukt god mat med bl a kryddiga grytor!

Daniel och Sophie.

 Jag och Alice.

Idag har jag gjort säkerhetsprov för att få tillgång till modelabbet och så har jag gjort syprov på symaskinerna. Helt sjukt svårt! Jag måste ändå säga att jag är ganska van att sy men dessa maskiner var RIKTIGA maskiner, sådana som de har i Project Runway, och de var galna! Mina prov som syns nedan ser ut som de jag gjorde i trean i grundskolan. Men jag klarade det 🙂

Sen åkte jag och Sophie till IKEA! Jag köpte ett sykit och så köpte vi två stolar till balkongen. Men det bästa var ju all mat! Speciellt Citron & Fläder Snapsen! Dock saknade jag Marabou choklad och Wasa knäckebröd.

Kommentera

