Via Carlo Crivelli

De senaste två dagarna har jag ägnat åt kursletande. Äntligen har jag nog hittat vad jag ska läsa! Dock krockar fortfarande några kurser. Jag tror att jag kommer välja History of Arts… istället för System Design… Och Type Design kommer jag nog läsa på måndagar istället för på torsdagar. Tydligen så ska läraren som håller i kursen på torsdagar vara väldigt snäll men det är nog Mr Fuga också!

Här kommer lite bilder på lägenheten!

Mitt sovrum.

Hall/korridor. Till vänster om mig är mitt rum, sen kommer vardagsrummet och längst bort till vänster är Sophies rum. Till häger om mig är badrummet, sen kommer köket och längst bort till höger är ytterdörren. Från mitt rum bort till Sophies har vi en stor balkong, även köket har balkong men dock lite mindre.

Badrum med badkar som syns i spegeln.

Vardagsrum.

Kök med gasspis dock utan ugn 😦

Vår säkra ytterdörr.

Idag har jag beställt nytt batteri till datorn, två stycken adapterar till iPhones SIM-kort samt ett par nya hörlurar till iPhonen. Allt för endast 420 kr! Som ni säkert kommer ihåg så tuggade ju Truls upp alla hörlurar förra våren 🙂

Trulis.

5 thoughts on “Via Carlo Crivelli

    • Tack! Ja den är väldigt rymlig och mysig 🙂 Jag köpte dom på http://www.dealextreme.com/
      Kanske inte världens bästa kvalitet men sjukt billiga! Det står att det är äkta iPhone-hörlurar men det vet jag inte om man kan lite på 😛 Finns hur många som helst att välja bland.
      Saknar dig massor! Puss

  1. Lägenheten ser ju jättefin ut och vädret är bättre, maten är bättre jag förstår att du trivs.
    Luleå var inte särskilt mysig, ruggigt och blåsigt när jag var där. Blir nog några fler turer upp i mars och april då vi börjar en ny filminspelning.
    Fanny åker tåg upp på lördag med Rim för att vara med i vår film. Ja det är Rim som ska vara med, Fanny ska träna honom och också jobba på produktionskontoret från 10/4 och ca en månad framåt:) Nu blir det lite provfilmning bl.a.
    Men det mesta av inspelningen kommer att vara i Jokkmokk och Vuollerim.
    Fanny tycker det ska bli jätteroligt förstås, vad Rim tycker vet jag inte men om han får vara med Fanny är han nöjd. kram Lotta

Kommentera

