En Prinsessas Dag

Idag tog jag tunnelbanan till universitetet för att registrera mig på skolan. Jag var där kvart i tio och kom därifrån strax efter ett… Själva registreringen tog endast 30 minuter. Otroligt lång väntan. Tack Sofia för alla tips!

Sen köpte jag ett månadskort till tunnelbanan. Själva kortet kostade €10 och månadskortet kostades endast €17! Galet billig i jämförelse med Stockholm. Jag ser dock ut som en brottsling och de lyckades stava efternamnet fel. Men det går nog att åka med ändå 🙂

Kronprinsessparet på besök i Luleå hösten -10

Och så måste jag gratulera Kronprinsessan Victoria och Prins Daniel till deras Prinsessa! Underbart! Länge leve monarkin! Jag hoppas att hon får heta Katarina!!

Kommentera

