Ciao Milano!

Idag flög jag ner till Milano alldeles själv! Jag kan erkänna att jag var lite nervös:) Som vanligt sa jag till flygvärdinnorna att min favoritplats inte är 10 000 meter över marken. Detta resulterade i att mannen som satt bredvid mig frågade om jag var känd eftersom flygvärdinnorna kom och pratade med mig hela tiden.

Det var väldigt fint väder över alperna! Det kändes som att jag kunde luta mig ut ur planet och snudda vid bergstopparna, vilket jag såklart inte provade.

När jag väl kom fram till lägenhetshotellet som jag ska bo på i en vecka var jag väldigt hungrig. Jag gick ut för att leta efter mat samt köpa ett italienskt SIM-kort. Till slut hittade jag en Vodafone butik och köpte ett kontantkort. Nu hade klockan närmat sig fyra och jag såg suddigt! Jag beställde en pizza på första bästa ställe som jag hittade, när pizzan väl kom visade det sig att jag hade beställt en pizzarulle. Vilken besvikelse! Bättre lycka imorgon 🙂

Ciao ciao

2 thoughts on “Ciao Milano!

  1. Hahahaha flygvärdinnorna visste redan vem du var, BrunettKatta, bloggaren!
    Ojdå jobbigt med pizzan haha men ser gott ut! Hellre det än min trötta korvstroganoff jag åt eller hur 😉

Kommentera

